2010. december 28., kedd

Szünet

Szijasztok!

Először is szeretnék mindenkinek utólag is békés ünnepeket kívánni és egy nagyon ütős szilvesztert! ;)

Elszántam magam végre, hogy írjak nektek. Úgy érzem a Blogoló örökösnőnek amilyen nagy lelkesedéssel indultam neki és amennyi ötletem volt, most annyira holtpontra kerültem vele.
Nincs semmi ötletem hozzá és nem szeretném csak úgy összecsapni a végét (mert bizony pár részen belül majd mindenképpen befejezem).

Éppen ezért úgy döntöttem, hogy most jó pár hónapig félreteszem ezt a ficet és a másik kettőre koncentrálok. Nem tudom, hogy azokat milyen rendszerességgel tudom hozni nektek és mennyire fog titeket érdekelni (mert ugye a témája eltérő mindegyik ficemnek), de igyekszem.
Most ennek ellenére mindenek előtt áll a tanulás. Nagyon kell igyekeznem ahhoz, hogy elérhető távolságba tudjam a céljaimat.

Mindenkitől elnézést szeretnék kérni aki olvasott és megpróbálom majd minnél hamarabb hozni a befejező részeket, de nem ígérek semmit!
Puszi, Kathy

U.I.: A Padlógáz folytatását lassan olvashatjátok majd! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése