2010. november 26., péntek

Közlemények

Sziasztok!
Szeretnék elnézést kérni tőletek, hogy megint nem hoztam új részeket, de a gépem sajnos meghalt. A feltámasztása idejére, pedig kaptam egy angol billentyűzetes gépet, amivel esélytelen, hogy akár egy részt is meg tudjak írni. :( Előreláthatóan nem fog hosszasan elhúzódni majd a javítási folyamat, úgyhogy azért ne menjetek messzire (az ígéretek szerint néhány nap, de a szerelő még nem tudja azt, amit én, vagyis hogy mennyi vírus van szerencsétlen gépen).

Most pedig jöjjön a második közleményem, amit voltaképp inkább elgondolkodtatónak szánok,
mintsem számonkérőnek. Az utóbbi időkben sok negatív kritikával találtam szembe magam
(nem a saját, sokkal inkább mások blogjain). Ezzel természetesen semmiféle gond sincsen, hiszen
én is mindig kérek tőletek ilyen jellegű hozzászólásokat, hogy tudjam merre tovább a fejlődés
mezején. Azonban ezekből mostanság egyre több konfliktus adódik. A jobbik esetben a felek
meg tudják egymás között beszélni a dolgot, de van, hogy ehhez nagyobb viták szükségesek,
Éppen ezért szeretnélek titeket arra kérni, hogy mindenkinek próbáljatok meg úgy véleményt
nyilvánítani, ahogyan magatok is elvárjátok azt másoktól. Tudom, most egy kicsit magam ellen
beszélek, de nem jó azokat a közleményeket olvasni, amelyekben az ilyen jellegű összetűzések
miatt bárkinek is elmegy a kedve az írástól és abba is hagyja azt (ez természetesen nem csak
F1-es témájú blogokra igaz). Ne feledjétek: Úgy bánjatok a másikkal, ahogyan nektek is jól
esne, ha bánnának veletek!
Köszönöm, hogy végig olvastátok és mérlegeltetek. A megértésetekért pedig hálás vagyok!
Kathy

3 megjegyzés:

  1. Mi történt? :O Lemaradtam :(
    Ki szapult kit milyen blogon? :O
    Egyébként abszolút egyetértek, a negatív jellegű hozzászólás elengedhetetlen a fejlődéshez, és sztem az ilyen jellegű kritikának nem mások blogján van a helye, hanem az adott szerzőén.

    VálaszTörlés
  2. Oké, megvan, "utánajártam". :D

    VálaszTörlés
  3. Szija Brigcs!
    Bocsi, hogy ide nem írtam, csak eddig nem ment!
    De végül el tudtam monadni és ez a lényeg!
    Pusz, Kathy

    VálaszTörlés