2010. július 12., hétfő

Első bejegyzés

Kedves Blogom!
Nos ugye a bemutatkozással kéne kezdenem? Rebeca Alonso vagyok a
Forma1-es Világ bajnok és az El Seuno de Morfeo énekesnőjének egyetlen
lánya. Az autósport követőinek a legnagyobb csalódása, a család szégyene,
a média középpontja, a szüleim kicsi kincse, de a barátaimnak csak egyszerűen
Beca. Beca, aki utálja a technikai sportokat; Beca, aki mindenben béna; Beca,
aki nem képes tanulni; Beca, aki hülyeséget hülyeségre halmoz. Ez lennék én.
Most, hogy ezen túlestünk gondolom mindenkit érdekel miért is kezdek bele
a blogolásba. Ennek több oka is van, de kezdjük a legfontosabbakkal.
Két hete sikerült az egyik haveromnak a kettő közül kirángatnia a hétvégi F1-es
nagydíjra. Aron oka igen nyomós volt, tesztelési lehetőséget kapott a Renaulttól.
Ne csodálkozzatok, hogy rögtön ilyen nagy csapatnál kezdhet, hiszen az apja nem
más, mint Robert Kubica, aki nem mellesleg az én egyetlen drága keresztapukám.
Hozzá megyek mindig, ha szükségem van valamire és apu azt veszélyesnek vagy
éppen hülyeségnek tartaná. Mikor például lógok a suliból és ezt valakinek el kell
tussolnia. A legnagyobb poén persze, hogy ezzel egy időben Aron mindig az én
apumnál kuncsorog ezzel a céllal. Csodálom, hogy még egyik "legenda" sem
jött rá erre az egészre, de addig van nagy szerencsénk. És míg mi lógunk, addig a
fogatunk harmadik tagja, Daavid a suliban ül és jegyzeteli a anyagokat. Nah jó a
jegyzetelés túlzás, bekapcsolja a mobilját és felveszi az egészet, majd elém vágja,
hogy a hallgatásáért írjam le neki is. Aron se ússza meg szárazon, az ifjabbik Raikkönen
sokat tanult az apjától, a háziját a lengyellel íratja meg. Magyarán Ő semmit sem csinál
puska íráson kívül. Így tengetjük mi hárman a napjainkat Svájcban, de térjünk vissza
a hétvégére.

A számomra legérdekesebb nap a pénteki volt. Kezdve azzal, hogy Aront nyugtatgattam
egész reggel. A két fiú két szobát rendelt hármunknak és mivel Daavid olyan éjfél fele
megunta a lengyel idegeskedéseit, ezért könyörgött egy sort, hogy cseréljek vele helyet,
mert nem akarja azt a lököttet egyedül hagyni. Szóval erős túlzás lenne azt állítani, hogy
kipihenten sétálgattunk a szöszivel délután a boxutcába, mikor megállított valaki minket.

- Jó napot, maga Fernando Alonso lánya? - Kérdezte sunyin mosolyogva a csávó.
- Igen, Jó napot! - Válaszoltam zavartan.
- Josep Cruz vagyok az Ewan spanyolországi képviseletétől. Lenne egy ajánlatom.
- Milyen ajánlat? - Kérdeztem gyanakodva.
- Az őszi kollekcióhoz kéne modellt állnia. Mit szól? Elvállalná?
- Sajnálom, de... - Kezdtem volna reflexből a visszautasítást, mikor Daavid befogta a számat.
- Elvállalja. Írja meg neki E-mailben hol és mikor és ott lesz. - Mosolygott rám ezerrel. Megölöm
még egyszer, nem érdekel, hogy az apja az apámnak a haverja és, hogy a húga Aronnal jár.

Szóval érdekes hetünk volt. Bár Aron végül csak pénteken ülhetett be a Renaultba, nagyon
élvezte, aztán azért aludhattam vele aznap egy szobában, hogy legyen ki hallgassa
a beszámolóját. Ti is úgy érzitek, hogy egyre több a Raikkönen gyerek adóssága?
Mert én már nagyon.
Holnap pedig még mehetek fotózkodni is. Amilyen tehetséges vagyok mindenben, tuti irtó
béna képeket csinálnak rólam, aztán hallgathatom a nagyszüleimtől, hogy mihez nem értek még.
Bezzeg az unokatesóimról ódákat zeng a nagyanyám, de mondjuk nekik nem anyum az anyjuk.
Ezt is jól megmondtam. Szóval holnap küldöm a következő bejegyzést.
Beca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése