2010. július 13., kedd

Negyedik bejegyzés

Kedves Blogom!
Végre eljött az este is. Apura rájött a kínzásom utáni késztetés. Ki akarta kérdezni a holnapi
óráimra tanultakat, szerencsémre anyu megint megmentett. Közölte apuval, hogy ezzel
minimum 7 évet késett, mire kitört a háború. Mindig ez van, este még fújnak egymásra, reggel
pedig a konyhába smárolnak.

Nah, de inkább térjünk vissza az ebéd szünetben történtekre.
- Szóval. Daavid, te megbeszéled Kimivel, hogy hazudjon Jenninek és elterelje a figyelmét,
míg mi kiszökünk a házból. Mi ketten pedig meglátogatjuk a keresztapáinkat és beadjuk nekik,
hogy nálatok éjszakázunk. - Összegeztem az eddig megbeszélteket.
- És miért mennénk át Daavidékhoz?
- Öhm...
- Megünnepeljük a GP2-s 3. helyemet. - Húzta ki magát a szöszi.
- Voltál már első is. - Néztem rá lemondóan.
- Akkor tanulunk, az mindig bejön! - Mosolygott Aron magabiztosan.
- Na látod, tudsz te, ha akarsz. Daavid szólj Kiminek, hogy 10-kor indulunk, oké?
- Aha. Akkor már csak a húgomat kell levakarnod magadról és szólnunk kell
Christphnak. - Fordult Aron felé a finn.
- Kinek? Rosbergnek? - Néztem rá nagy szemekkel. - De Ő még sosem jött velünk sehová.
- Épp itt az ideje. - Kacsintott rám Aron. Ezzel is jelezve, hogy jelenleg az egymás között
folytatott harcunk döntetlenre áll.
- Mi is a hely neve? - Kérdezte Daavid.
- Minek az neked? - Nézett rá az unokatesóm értetlenül.
- Lehet, hogy oda tud jönni magától is.
- Black Angels. Most nyitott, biztos hallott róla. - Segítettem ki a akció másik szervezőjét.
- Jah, biztos! - Motyogta még vissza a mobilja mögül és csendben folytattuk az ebédünket.

Most pedig takarodó van. Nem értem apámat. Miért akarja most bepótolni azokat az éveket,
amiket nem töltött velem? 17 éves vagyok könyörgöm!
Beca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése