2010. július 12., hétfő

Második bejegyzés

Kedves blogom!
Nem hittem volna, hogy egy fotózás ekkora élményt jelent. Irtó nagy volt a mozgolódás és a
titkolózás is, mert ha apum megtudja, akkor kitörik a 3. világháború. Szóval a képek
megjelenéséig csak saját felelősségemre kell beszámolnom erről anyuméknak. Persze az
ifjabbik Raikkönen ezzel is egyfolytában zsarol. Vele mentem a fotózásra, csak Ő tud erről,
de már az elején bemajréztatott.

- Csak ne úgy, mint a gokartozást! - Emlékeztetett a felvételre, amit az összes F1-et vetítő adó
leadott. A világ bajnokok gyerekeiről volt szó, hogy kinek miképp megy az autóversenyzés.
Kezdődött Daaviddal, aki már a GP2-ban koptatja az autókat, 18 évesen. Folytatódott
Aronnal, aki 17 évesen tesztelhette a Renault versenygépét. Bár még nem jutott olyan messze,
mint finn barátunk, esély latolgatók már most sok tehetséget látnak benne. Aztán jöttem én és
a drága keresztapám, aki kirángatott életembe először a gokart pályára. Mondanom sem kell,
hogy az első körömben a gumikba kötöttem ki, szóval jó kis műsort szolgáltattam a tévé
nézőknek. Így gondolom már értitek a család szégyene részt a bemutatkozásomba. Nálam
csak Rosberg fia bénább, aki talán ugyanolyan szinten van, mint én, de Ő sportszerűen ül
bele abba a négykerekű, 60-nal száguldó vasdarabba.
- Köszi a bíztatást Raikkönen. Majd beszélek a húgoddal, hogy oktasson ki egy kicsit.
- Hah... 16 évesen? - Vágott egy fintort.
- Így is érettebb, mint te. - Néztem végig rajta. - Minden tekintetben.
- Ezt meg, hogy érted? - Ragadta meg a karomat Daavid.
- Miért? Szerinted csak pókerezik Aronnal? - Nevettem el magam. Gondoltam okozok én
is neki néhány kellemetlen percet vagy éppen órát. Bár ezek után az unokatesóm is nagy
veszélyben van.
- Aron megrontotta a húgomat? - Vörösödött el a finn feje.
- Hány éves is vagy te? 12? Ebben a korban fél év járás után ez már természetes. A helyedbe
akkor lepődnék meg, ha nem történt volna semmi közöttük.
- Ohh szóval te is már legalább 8 pasin túl vagy?! - Üvöltött, mire behúztam a sarokba.
Hihetetlen, hogy még egy fotózást sem tudunk feltűnés mentesen lebonyolítani.
- Szerinted az közelembe enged bárkit is az apám 18 éves korom előtt? Mellesleg Aron
gyerek, akkor félnék a helyedbe, ha a Rosberg fiúval jött volna össze vagy Tommal. Ha
jól emlékszem arra is én figyelmeztettelek. - Rángattam meg egy kicsit.
- Én kinyírom Kubicát.
- Én meg mindjárt téged. Hagyd már őket élni!
- De ne az én húgommal éljen nemi életet az a kis...
- Öhm... az unokatesómról beszélsz. Ha kell felképellek, hogy észhez térj!
- Jól van! De ha ezek után szakít vele vagy megcsalja, én tényleg kicsinálom.
- Felvilágosító órát nem akarsz nekik tartani? - Már nyitotta volna a száját, de én elé emeltem
a mutatóujjam. - Elmondtam nekik, hogy használjanak gumit, de most fotózkodnom kell.
Utána beszélünk, oké?
- Aha! Csak ügyesen babám!

Mire véget ért a fotózás Daavid lenyugodott egy kicsit. A biztonság kedvéért azért küldtem
Aronnak egy SMS-t a történtekről. Mondtam én, hogy nem lesz ennek jó vége, de hallgattak
rám? Nem.
Beca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése