2010. július 14., szerda

Hetedik bejegyzés (Magán jellegű)

Kedves Blogom!
Gondolom már nem is csodálkozol, hogy napok óta nem írtam. De most először van egy jó hírem is,
Daavid bekerült a Red Bull csapathoz Sebastian Vettel helyére. Végre a "Kölyök" is apa lesz és a hír
hallatára azonnal visszavonult és beajánlotta Daavidot, aki ezt nekem újságolta el először. Úgy érzem
csak rá számíthatok az eset után. Ő volt az, aki a legtöbb segítséget nyújtotta nekem.

Hajnali egy óra lehetett és én még mindig a bárban ültem. Bele sem ittam a rendelt vodkámba. Rosszul
voltam, rosszúl voltam saját magamtól. Megtörve bámultam a poharam, miközben a könnyeim végig
folytak az arcomon. Mindig erős voltam, aputól tanultam, de most teljesen összezuhanva ültem
mozdulatlanul. Rettegtem, hogy Rosberg rám talál, de nem mozdultam. Ekkor egy meleg kéz megérintette
a vállamat. A férfi illattól undorodva húzódtam arrébb és néztem fel a zaklatómra.
- Beca! Végre meg vagy, milyen volt... Beca? - Nézett végig rajtam. - Mi történt? - Én csak megráztam a
fejem, de Ő nem hagyta annyiban. A keze megint felém közeledett, de én nem engedtem neki.
- Ne... - Kértem elfulló hangon. - Ne érj hozzám!
- Mit csinált veled? - Kérdezte dühtől fojtott hangon. Nem válaszoltam csak visszafordultam a pult felé
és hallgattam, amint nagy léptekkel ott hagy. Egyszerűen ott hagyott engem teljesen egyedül. Magányosan
a pultra borulva sírtam.

Azonban nem maradtam sokáig magamra. Daavid hamar visszajött hozzám és én tudni se akartam merre
járt. A rendőrségre mentünk rögtön. Annyira megalázottnak éreztem magam. Mintha minden tekintet rám
tapadt volna, mindenki csak rólam beszélne. A poklot éltem meg azalatt a pár óra alatt, mikor a rendőröknek
ismét el kellett mondanom újra és újra, hogy mi is történt velem, de Daavid nem tágított mellőlem. Sose
láttam azelőtt ennyire törődőnek, mint akkor.
Ezután kórházba kellett mennem. Levettek rólam mindenféle mintát, ami megint csak elég megterhelőnek
bizonyult számomra. Sosem gondoltam volna, hogy egy egyszerű bulinak ilyen következményei lehetnek.
Ráadásul egy olyan ember aláz majd meg ennyire, akiben én és a barátaim is megbíztunk. Nagyon fájó volt.
Beca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése